Subject: Alutaguse vald 13111 Uusküla SPA (liivakella-peatus)
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 May 2024 16:54:51 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks.

Tervitades

Merike

From: Maarja Maltsaar <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 29, 2024 4:46 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: rigitee 13111 Linnu tee

Tere

T-Model tegeleb Linnu tee (riigitee 13111 km 5,22-5,45) rek.projekti
koostamisega. Sellega seoses palun täpsustada üle bussipeatuste kitsenduse
laius. See ei ole meie andmetel normeeritud. Kas 4,0m laiune kitsendus on
TRAMile sobiv või on vaja teha antud koht natuke laiemaks? Kui laiemaks,
siis kui laiaks?

Lugupidamisega

| Maarja Maltsaar

+372 5650 6601

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lelle 24-64 (15.korrus), Tallinn

 <https://tmodel.ee/>  <https://www.facebook.com/tmodel.ee>
<https://goo.gl/maps/LB473nepcXijv5FX8>